Pracujesz w HR*? Musisz poznać triki które przygotowaliśmy dla Ciebie na naszym praktycznym Webinarze!

* nie pracujesz w HR – sztuczki które pokażemy, też na pewno Ci się przydadzą 😉

 

Termin: 21.11.2023, godz.: 14:00

Zapisz się: kliknij tutaj

 

Czego się możesz spodziewać:

  • Dowiesz się jak działać w MS Excel na tekście (np. jak dzielić imiona i nazwiska zapisane w jednej kolumnie, jak np. z PESEL wyciągnąć datę urodzenia czy też płeć, jak łączyć dane)
  • Dowiesz się jakie działania MS Excel potrafi wykonywać na datach, jak sprawdzać ile między datami jest dni, dni roboczych, czy też jaki dzień wypada za konkretną ilość dni.
  • Dowiesz się jak za pomocą tabeli przestawnej analizować dane (np. jak zliczać ilości uczestników szkoleń, jak sprawdzać ile szkoleń odbyło się w konkretnym czasie) oraz jak te dane prezentować i wizualizować w przystępnych panelach menadżerskich (dashboard)

W takcie spotkania będziesz mógł/mogła zadawać pytania, prowadzący postara się na nie na bieżąco odpowiadać.

Spotkanie zostanie nagrane, aby można było je ponownie odsłuchać 🙂

Pliki użyte podczas spotkanie na życzenie mogą zostać udostępnione 🙂

Do zobaczenia!!!

 

Załączniki:

Plik wykorzystywany podczas Webinaru: kliknij i pobierz plik

Plik z rozwiązaniami: kliknij i pobierz pliki z rozwiązaniami

 

4 komentarze

  1. Avatar

    Robert

    15 listopada, 2023

    Zapisany, czekam z niecierpliwością 🙂

  2. Avatar

    Ewa M.

    20 listopada, 2023

    Poleciłam dalej, mam nadzieję, że i ten webinar będzie tak spektakularny jak poprzednie 🙂

  3. Avatar

    Ania

    21 listopada, 2023

    Jestem oczarowana 🙂 Korzystam z excela codziennie, a rozwiązania które poznałam… wprost magiczne! Wielkie ŁAŁ dla prowadzącego, ciekawe rzeczy tak prosto wytłumaczone, że od razu mi wychodziły, a jestem ciężkim przypadkiem 🙂

  4. Avatar

    Agnieszka

    21 listopada, 2023

    Świetne szkolenie. Przydatne triki w pigułce. Na pewno wykorzystam.

Zostaw komentarz