Microsoft SharePoint

Ostatnia aktualizacja
14 czerwca, 2024
Opinie
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Page Link
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Organizacje używają Microsoft SharePoint jako bezpiecznego miejsca do przechowywania, organizowania oraz udostępniania informacji z możliwością uzyskania do nich dostępu również z urządzeń mobilnych. W trakcie kursu nauczysz wykorzystywać najważniejsze funkcjonalności aplikacji, które pozwolą Ci samodzielnie stworzyć środowisko pracy dla grupy osób która potrzebuje nowoczesnych chmurowych technologii, które zoptymalizują przepływ oraz zarządzanie informacją.

Czego się nauczysz?

  • Tworzyć witryny, listy oraz biblioteki dokumentów dla Twojego zespołu.
  • Zarządzać nawigacją wewnątrz witryn aby zapewnić użytkownikom łatwy i szybki sposób dotarcia do interesujących ich informacji oraz dokumentów.
  • Dostosowywać zawartość oraz wygląd list oraz bibliotek dokumentów, poprzez stosowanie niestandardowych WebPartów oraz widoków.
  • Synchronizować i przechowywać pliki w chmurze, aby wszyscy mogli bezpiecznie z Tobą współpracować.
  • Synchronizować dostępną zawartość z aplikacją MS Teams aby usprawnić komunikację.
  • Udostępniać biblioteki dokumentów lub wybrane dokumenty innym użytkownikom wewnątrz lub na zewnątrz Twojej organizacji.

Zawartość kursu

Tworzenie witryn SharePoint
W module nauczysz się jak tworzyć witryny aplikacji SharePoint oraz właściwie przygotować nawigacją po to aby użytkownicy mogli sprawnie uzyskiwać dostęp do obiektów gromadzonych w całym zbiorze witryn

  • Tworzenie witryny aplikacji SharePoint
    12:42
  • Tworzenie pod witryn aplikacji SharePoint
    14:24
  • Dostosowanie nawigacji oraz wyglądu zbioru witryn
    15:50
  • Nawigacja wsteczna zbioru witryn
    09:42

Listy w aplikacji SharePoint
W module nauczysz się zarządzać listami niestandardowymi które można porównać do tabeli w bazie danych lub arkusza w Microsoft Excel. Każda z list ma zdefiniowany zestaw kolumn, które pozwolą Ci przechowywać odpowiednio sformatowane dane (liczby, tekst, waluta, listy rozwijane, itp.)

Biblioteki w aplikacji SharePoint
W tym module dowiesz się jak tworzyć bibliotek dla plików i folderów. Dowiesz się jak nimi zarządzać i jak optymalizować działania na bibliotekach.

Integracja SharePoint z MS Teams
W tym module, dowiesz się jak synchronizować i integrować elementy aplikacji SharePoint z aplikacją MS Teams, dzięki czemu będziesz miał ułatwiony dostęp do zasobów.

Oceny i recenzje uczniów

Brak recenzji
Brak recenzji